Najpierw trzeba sobie uświadomić jak ważną funkcję pełni internet w życiu każdego człowieka. W ciągu ostatnich lat internet stał się najważniejszym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Również promocja w tych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują ogromne środki w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki na Polskim rynku. W skali miesiąca wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również nadmienić, że aż 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Jak więc zaistnieć w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1JOl2lJ64cULtTANhbEFFibMhTXANb6HeokK86NtMvzY . Statystyki mówią, że aż 90% użytkowników internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyników i aż 51% osób klika jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.
Co składa się na działania SEO?
SEO są to wszystkie ruchy, które mają na celu zdobycie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google powinny być nieustannie obserwowane tak, żeby wybierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby zlikwidować wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak istotne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz